Verbeter de relatie met je klanten
Zonder klanten kun je jouw bedrijf wel sluiten. Ze zorgen ervoor dat je bedrijf blijft draaien en jouw medewerkers kunt blijven betalen. Klanten zijn daardoor van onschatbare waarde voor een duurzame toekomst van jouw bedrijf!
​
Maar ken jij jouw klanten echt? Weet je wat er bij hen speelt en waarom ze juist bij jou hun producten of diensten afnemen? Vaak nemen we beslissingen rond klanten op gevoel. Dat gaan lang goed, tot je bedrijf groeit. Je krijgt medewerker en je komt steeds een stukje verder van dat gevoel af te staan. Dan wordt het tijd om dat gevoel te gaan onderbouwen met data. Kritisch te zijn over je gevoel en beslissingen op basis van data te nemen. Dit vergt lef, maar is cruciaal als je duurzaam wilt blijven groeien.
Van gevoel naar feiten
Om te weten wat er speelt bij jouw klant, hoef je dit alleen maar te vragen. Bij een paar klanten zijn een paar telefoontjes genoeg. Wanneer je klantenbestand groeit, is dat een heel ander verhaal. Daarom hebben wij de TOE-Scan ontwikkeld.
​
Met de TOE-Scan vragen wij aan alle betrokkenen hoe zij tegen jouw bedrijf aankijken. Dat kunnen we zelfs periodiek doen wanneer je veel veranderingen aan het doorvoeren bent. Op die manier krijg je input van klanten en medewerker.
​
Met de resultaten bepalen we de strategische verbeter thema's voor jouw bedrijf. Hiermee kun je, onderbouwd met data, duurzame beslissingen voor je bedrijf nemen.
Niet zomaar een klanttevredenheidsonderzoek waarvan het rapport onder in de la beland, maar een helder dashboard met uitvoerbare thema's
Kwaliteit in
✅ Gedegen analyse van medewerkers en klanten
✅ Iteratief werken aan duurzame verbeteringen
✅ Medewerkers en klanten betrekken in het totale proces
Kwaliteit uit
✅ Heldere inzichten over medewerkers en klanten
✅ Verbeteringen doorvoeren, samen met jouw medewerkers
✅ Iedereen waarop de verandering effect heeft, wordt betrokken waardoor echte impact wordt gerealiseerd.
Hoe ga je verder vanuit het plan?
Na de onderzoeken die we gedaan hebben sta je voor een belangrijke keuze. Je hebt een waardevol rapport in handen waarmee je verbeteringen door kunt voeren in je bedrijf. Je hebt inzicht in de thema's en Quick Wins om aan de slag te gaan. Je krijgt van ons daarmee alle tools om aan je eigen, duurzame, verbeteringen te werken. Natuurlijk kunnen we je hierin ook van begin tot eind in begeleiden. Ontdek alles wat wij voor jou kunnen betekenen tijdens een kennismakend gesprek.
Total Organization Experience (TOE)
Jouw bedrijf is meer dan tevreden klanten of tevreden medewerkers. Het is het totaal van hoe jouw bedrijf wordt ervaren en gezien. De Total Organization Experience noemen we dat.
Dat betekent dat we breder moeten kijken dan slecht 1 van de onderdelen. Jouw medewerker hebben invloed op hoe klanten je bedrijf ervaren. Hier zit de belangrijkste schakel die het succes van jouw bedrijf bepaald. Onze TOE -Scan kijkt daarom naar dit totaalplaatje en houd hierin evenwicht.
Wij zorgen voor een hogere medewerkerstevredenheid met een hogere betrokkenheid en daardoor blijere klanten. Wij zorgen daarmee voor Meer Resultaat, Minder Gedoe.